وبلاگ دانشجویان حسابداری پیام نور پردیس

وبلاگ دانشجویان حسابداری پیام نور پردیس با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای دانشگاه پیام نور پردیس به دانشجویان حسابداری ایجاد شده است.
این وبلاگ بنا به درخواست جمعی از دانشجویان حسابداری دانشگاه پیام نور پردیس ایجاد گردیده است و به صورت گروهی مدیریت می شود.
دانشجویانی که تمایل به همکاری با این وبلاگ را دارند. با ایمیل زیر تماس ارتباط برقرار نمایند.
taghiani1991@gmail.com
با سپاس
مرتضی تقیانی
مدیر وبلاگ

نویسندگان

به دلیل مشکلات متعددی که در نیمسال های قبل برای اکثر دانشجویان و اساتید در مورد اطلاع نداشتن از آخرین مهلت ثبت نمرات میان ترم انها پیش امده بود ، جهت یادآوری این مطالب برای نیمسال اول 94-93 دانشگاه پیام نور نکات زیر را با دقت مطالعه فرمایید:

آخرین محل ثبت نمرات میان ترم کارشناسی و کارشناسی ارشد – نیمسال اول 94-93 :

به منظور بررسی صحت ثبت نمرات میانترم در سیستم گلستان ، ضروری است کلیه آزمون های میان ترم حداکثر تا 1 هفته قبل از اتمام مهلت ثبت نمرات میان ترم برگزار گردد.

لذا دانشجویان محترم می بایست تا 1 هفته قبل از اتمام مهلت ثبت نمرات میان ترم پبا مراجعه به سیستم جامع گلستان از دریافت نمره میان ترم خود اطمینان حاصل نموده و در صورت عدم ثبت نمره توسط استادان محترم سریعا مراتب را کتبا جهت پیگیری، به قسمت امتحانات مرکز (اداره آموزش) اعلام نمایند.

بدیهی است در صورت عدم پیگیری دانشجو، دانشگاه هیچگونه مسئولیتی درقبال عدم ثبت نمرات میان ترم نخواهد داشت. 

بنابراین مراکز ، واحد ها و اساتید دانشگاه پیام نور فقط تا تاریخ های اعلام شده فرصت خواهند داشت نمرات میان ترم نیمسال اول 94-93 را در سیستم گلستان برای دانشجویان وارد و ثبت نمایند.

لازم به ذکر است بعد از تاریخ اعلام شده امکان ثبت نمرات میان ترم در سیستم گلستان دیگر برای اساتید و مراکز/واحدها فراهم نخواهد شد.


آخرین مهلت ثبت نمرات میانترم در مقطع کارشناسی 5 دی 93 می باشد

آخرین مهلت ثبت نمرات میانترم در مقطع کارشناسی ارشد 30 دی 93 می باشد

منبع خبریمنبع خبر:خبرگزاری دانشجویان پیام نور

نظرات (۲)

سلام. لطفا راه حلی جهت ثبت نمرات میان ترم پیام نور مقطع کارشناسی بعد از 05/10/93(خواهشا از طریقی پیگیر تمدید زمان فوق الذکر باشید. باتشکرفراوان.
پاسخ:
سلام دوست عزیز در تقویم دانشگاه پیام نور 5 دی آخرین مهلت ثبت نمرات میانترم بوده و بعد از این تاریخ به دلیل اینکه بخش ثبت نمرات میانترم در سایت گلستان برای اساتید از طرف سازمان مرکزی غیرفعال میگردد امکان ثبت نمرات وجود نخواهد داشت.
در ترم های گذشته از طرف سازمان مرکزی در اواسط دوران امتحان مجددا چند روزی را برای ثبت نمرات برای اساتیدی که تا مهلت تعیین شده اقدام به ثبت نکرده اند اختصاص می دادند . 
هنوز خبری در رابطه با فرصت مجدد اعلام نشده در صورتی که خبری در این زابطه منتشر شد حتما از طریق وبلاگ اعلام خواهد شد.
موفق باشید.
من دانشجوی ترم آخر هستم و تحقیق انجام داده ام اما در نمرات میانترم ام ثبت نشده لطفا برای تمدید زمان ثبت نمرات میانترم اقدام فرمایید.
پاسخ:
سلام
مهلت ثبت نمرت میانترم در نیمسال اول یک بار در تاریخ 13تا15دی تمدید شد
در تاریخ 30 دی 93 قرار است مجددا امکان ثبت نمرات میانترم برای اساتید فعال گردد.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی