وبلاگ دانشجویان حسابداری پیام نور پردیس

وبلاگ دانشجویان حسابداری پیام نور پردیس با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای دانشگاه پیام نور پردیس به دانشجویان حسابداری ایجاد شده است.
این وبلاگ بنا به درخواست جمعی از دانشجویان حسابداری دانشگاه پیام نور پردیس ایجاد گردیده است و به صورت گروهی مدیریت می شود.
دانشجویانی که تمایل به همکاری با این وبلاگ را دارند. با ایمیل زیر تماس ارتباط برقرار نمایند.
taghiani1991@gmail.com
با سپاس
مرتضی تقیانی
مدیر وبلاگ

نویسندگان

سازمان مرکزی پیام نور


بر اساس بخشنامه صادر شده از سوی محمد علی کریمی ، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور ، امکان اخذ دروس برای دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی به صورت معرفی به استاد برای جبران معدل (میانگین) فراهم شده است.

همانطوری که اطلاع دارید در زمان فارغ التحصیلی نباید معدل کل دانشجو از حداقل معدل قانونی (کارشناسی حداقل معدل کل 12 و کارشناسی ارشد حداقل معدل کل 14) کمتر باشد ، در غیراینصورت باید دروسی رو برای جبران معدل و بالا بردن آن بگذرانید.

بر اساس این بخشنامه ، دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی که در زمان فارغ التحصیلی ، معدل کل انها از حداقل معدل قانونی (کارشناسی حداقل معدل کل 12 و کارشناسی ارشد حداقل معدل کل 14) کمتر باشد ، می توانند دروس جبران معدل (میانگین) خود را به صورت معرفی به استاد اخذ کنند.

 

قوانین و تذکرات مهم در مورد این موضوع به شرح زیر می باشد:

1. دانشجویان مقطع کارشناسی که حداکثر با دو عنوان درس جبران میانگین (نظری) بتوانند حد نصاب میانگین کل دوره را کسب نمایند.

2. دانشجویان مقطع کارشناسی منصرف از تحصیل و متقاضی دریافت مدرک کاردانی که حداکثر با دو عنوان درس بتوانند در سرفصل دوره کاردانی را تکمیل نموده و یا  حدنصاب میانگین کل دوره را کسب نمایند.

3. دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد شیوه آموزشی که حداکثر با یک عنوان درس جبرانی نظری بتوانند حد نصاب میانگین کل دوره را کسب نمایند.

*شایان ذکر است برای دانشجویان شیوه پژوهشی قبل از انتخاب پایان نامه اخذ دروس جبران میانگین به صورت معرفی به استاد با رعایت مفاد بخشنامه امکان پذیر می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی