وبلاگ دانشجویان حسابداری پیام نور پردیس

وبلاگ دانشجویان حسابداری پیام نور پردیس با هدف اطلاع رسانی اخبار و رویدادهای دانشگاه پیام نور پردیس به دانشجویان حسابداری ایجاد شده است.
این وبلاگ بنا به درخواست جمعی از دانشجویان حسابداری دانشگاه پیام نور پردیس ایجاد گردیده است و به صورت گروهی مدیریت می شود.
دانشجویانی که تمایل به همکاری با این وبلاگ را دارند. با ایمیل زیر تماس ارتباط برقرار نمایند.
taghiani1991@gmail.com
با سپاس
مرتضی تقیانی
مدیر وبلاگ

نویسندگان

به اطلاع کلیه دانشجویان مقطع کارشناسی می رساند، دانشجویانی که دارای یکی از شرایط ذیل می باشند می توانند طی درخواست کتبی در مرکز خود، مدارک لازم را جهت اخذ مجوز از شورای آموزشی استان ارائه داده تا در صورت کسب مجوز نسبت به تغییر محل آزمون اقدامات لازم صورت گیرد.

1- دانشجویانی که کارمند سازمانهای دولتی یا نظامی هستند و با حکم ماموریت یا انتقال محل کار ایشان تغییر نموده است.(شامل همسر و فرزندان ایشان که دانشجو هستند نیز خواهد بود.)

2- دانشجویانی که براثر بیماری خاص یا سانحه توانایی شرکت در امتحانات را در مبدا ندارند، این موضوع با اعلام نظر پزشک معتمد مرکز و تایید شورای آموزشی استان انجام می شود.

3- لازم به ذکر است دانشجویانی که درس عملی، پروژه یا کارآموزی انتخاب نموده‌اند مجاز به استفاده از مهمان اضطراری (مقطع کارشناسی) نیستند.

4- مهمان اضطراری برای دانشجویان کارشناسی می باشد که می توانند با موافقت مرکز مبدا و مقصد ، محل آزمون های پایان ترم خود را تغییر دهند.

5- برای درخواست مهمان اضطراری باید به مرکزتان حضوری مراجعه و درخواست خود را به مرکزتان اعلام کنید.


منبع خبریمنبع خبر:پایگاه خبری دانشجویان پیام نور 

  • ۹۳/۰۹/۰۸
  • ۴۷۱ نمایش
  • مدیر وبلاگ

مهمان اضطراری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی